HTML

István király országa?

Egy blog arról, vajon mennyire hasonlít az ország arra, amit egyes politikai erők sugalmaznak, hogy István király eszméit képviselik. Aktuálpolitikával fűszerezve!

Friss topikok

  • The Ghost Wolf O1G: @newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): Igen, de ha latin, akkor az írásmódja is latinos "f... (2014.04.17. 15:19) Megérdemeljük!
  • Kovács István1: Psalmus Hungaricus Reloaded (a békemenet által ihletve...) youtu.be/bMynbAzUYcM (2014.03.30. 22:10) Belső ellenség!

Megérdemeljük!

LordArtist 2014.04.07. 10:50

“Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt érdemel. Ha valami oknál fogva ostoba vagy komisz emberek ülnek egy bölcs és becsületes nép nyakára, akkor a nép azokat a silány fickókat minél hamarabb a pokol fenekére küldi. De ha egy hitvány kormány huzamosan megmarad a helyén, akkor bizonyos, hogy a nemzetben van a hiba …”

2014. április 6. Az a nap, amikor az ország ismét bizonyította, hogy Széchenyi, mára szállóigévé vált sorai leginkább még mindig hazánkra érvényes!

Baj van az olyan országgal, amelyben az összlakosság arányát tekintve alig egyharmados támogatottsággal rendelkező párt ekkora hatalomra tud szert tenni! Baj van az országgal, mert hagyja ezt.

Baj van az országgal, mert bár az elégedetlenség, a kilátástalanság évek óta fokozódik, az ellenzék, amelynek most volt esélye arra, hogy megmutassa, bizony képesek önös érdekeiket az ország érdekében háttérbe szorítani, a kezdetektől veszekedett, civakodott a meg nem szerzett koncon!

Hatalmas bajban az ország, mert lassan kiürül. Jómagam például mindig igyekeztem, hogy bizonyíthassam: képes vagyok boldogulni a saját hazámban, hogy nem hagy el a hitem sem önmagamban, sem a demokráciában, sem az igazságban! Utóbbi kettőt sajnos tegnap végképp elveszítettem, ahogy a reményt is arra, hogy egy igazi, értékteremtő Magyarország büszke állampolgára legyek!

Nem szeretnék én lenni az a bizonyos utolsó, aki majd lekapcsolja a villanyt! A sötétség, a homály, a félelem kezd eluralkodni mind a Kárpát-medencében, mint bennem!

Az igazság azonban sajnos, akármennyire is szomorú, igazság marad! Amilyen a nemzet, olyan a kormány, és ezért megérdemeljük a következő 4 évet is!

Címkék: Választások

66 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://istvanorszaga.blog.hu/api/trackback/id/tr605974359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Gordon Gekko. 2014.04.08. 00:30:41

Jaj de jó egy hiánypótló síróblog!

OkoskaTo:rp 2014.04.08. 00:45:05

Egynegyedes a Fidesz mostani támogatottsága. Már csak a pontosság kedvéért. (2075901* szavazat a 8millió szavazásra jogosultból.)

*: A 60ezer, más farkával csalánt verő erdélyit nem számolnám ide, hiszen nem róluk szólt az írás.

colonel pondró 2014.04.08. 00:45:15

Mindig röhejesnek vagyis inkább szánalmasnak tartottam az ilyen savanyú szőlőn csámcsogó írásokat. Tele van velük az Index közeli és a hasonló, nyilvánvalóan szoci kötődésű blogszféra. Persze. A hülye emberek mi? Saját maguk ellen szavaztak. Direkt. Mert buták. Csak itt van az igazság. Nevetséges.

colonel pondró 2014.04.08. 00:46:34

@OkoskaTo:rp: Ha a Fideszé egy negyedes, akkor a szociké(már bocs de így az egyszerűbb) mennyi? Egy tizedes?

Anselmo 2014.04.08. 00:50:28

sírjál csak :) el nem tudod képzelni, milyen jó az ilyen posztokat olvasni :)

.Gordon Gekko. 2014.04.08. 01:05:55

A genetikusan alávaló birka vezérszindrómás magyarok a 9% SZJA-ra szavaztak meg a kis rezsire, a nagy rizsa meg a 36% SZJA ellenében!

Rohaggyak meg ha értem!

Gáborom 2014.04.08. 01:11:19

Ugye a magukat demokratáknak nevező egykori komcsik és a belőlük kinövő szocik plusz a hozzájuk csapódó liberálisok (mííííííí, egy liberális soha nem csatlakozik egy Horn Gyulához !!! ), szóval ezek, akik a múltat képviselik csak azt tartják demokráciának, ahol és amikor az ő igazuknak van többsége. Amikor nem így van, akkor az már nem demokrácia, hanem autokrácia,meg elnyomás ésvagysőt fasizmus.
Pedig nem!
Demokrácia, ahol ügyesebb volt a másik, mégha nem is olyan hú de demokratikusan kormányoztak. Hitelesebb volt a másik, mégha nem is olyan hú de tisztességesen ésvagysőt elegánsan kormányoztak.

De: ezzel együtt ők voltak a jobbak mert az embereket ők győzték meg jobban, és ez a demokrácia egyik fontos tulajdonsága. Az győz, aki meggyőzőbb,hitelesebb mint a másik.

Ergo: az úgynevezett baloldali úgynevezett ellenzék - másként: maradékok - hiteltelenebb volt mint a Fidesz, ami nagyon rossz bizonyítvány, ismerve a Fidesz hitelességét.

Én nem szavaztam senkire, mert nem köpöm szembe magam és nem vagyok hajlandó befogni az orrom. Azaz nem vagyok elvakult fideszes, jobbikos vagy egyéb, értem vagy érteni vélem minden egyes párt részigazságait de nem tudom elfogadni egyiknek sem a lényegét, vagy az igazságainak a nyagját, ha nem is egészét.

Ez a poszt csak gyengíti a veszteseket, mert maga is ugyanazt szajkózza századszor is amit már unos-untalan itt nyomattak az Index farvizein, teljes elvakultságban, és talán teljes tévedésben . Nem a Fideszt kell szapulni kritikátlanul, mindenféle ici-pici gondolkodás netán érvelés nélkül, hanem valódi alternatívát kínálni, komolyan vehető, felelősnek tűnő - vagy akár felelős emberekkel, akik hitelesek is.
Nem a Fideszt kell leváltani, hanem előtte a múlt rendszer maradékát, és így a teljes múlt rendszert kell végre lezárni és leváltani.Mert abból nőtt ki az a daganat, ami az elmúlt 24 évet jelenti Hornostul Orbánostul Gyurcsányostul, minden érdemükkel és érdemtelenségükkel együtt.

Szerintem.

babbaba 2014.04.08. 04:18:49

Ezt hívják demokráciának, ha utálod is "elvtárs".

Niebur 2014.04.08. 05:22:31

@babbaba:
A demokrácia szó értelmére azért rákereshetnél.
Egyúttal ajánlom a "csalás" szót is megnézni.

kistukesz 2014.04.08. 06:03:08

Volt választás?

Amennyiben ezt a színjátékot választásnak hívjuk akkor volt választás.

Nem szívesen vennék részt egy olyan megmérettetésen, ahol a szabályok olyanok, hogy szinte kizárják a másik fél győzelmi esélyét.
Sajnálom azokat, akik nem a kormányváltásra szavaztak, a szinte nulla nyerési esélyt tovább csökkentve.

Sajnálom azokat, akik nem mentek el szavazni, mindegy milyen okból és később már hiába bánják meg.
Sajnálom a fideszre szavazókat, mert még mindig nem ismerték fel Istenük valódi arcát.
Sajnálom azokat, akik más alternatívát nem látva a fidesz hátsójába (bocs a kifejezésért) való pártra a jobbikra szavazott.

Leginkább téged sajnállak Magyarország! Remélem, túléled a fidesz korszakot?!

Ez a véleményem erről a választásnak nevezett színjátékról.

lavór 2014.04.08. 06:36:21

Bizony, ezt érdemlik a választók. Mint a hülyegyerekek: "- Menj el, fiam, választani! - könyörögnek neki.
- Nem!" - mondja durcásan, majd hátat fordít. Aztán, ha nem tetszik neki a kialakult helyzet, morog, ujjal mutogat, másokat hibáztat.
Így jártak. Gyámság alá kell az ilyeneket vonni, úgy legalább szavazati joga se lesz. Ha dedósként viselkedik, bánjanak vele dedósként.

midnight coder 2014.04.08. 06:40:35

A szokott balliberós ostobaság. Aki nem ment el szavazni, az nyilván ránk szavazott volna, de legalábbis a Patás Orbán ellen. Persze ez csak akkor van, amikor ők veszítenek. Amikor nyernek, akkor természetes hogy a szavazatok aránya számít, és hogy akik nem szavaztak, azoknak a véleményét nem ismerjük.

midnight coder 2014.04.08. 06:43:40

@.Gordon Gekko.: Mert buta vagy. Az Orbánra szavazók nagy része nem azért szavazott Orbánra mert vezérkultuszban hisz, vagy mert rezsit csökkentett. Azért szavaztunk rá, mert ti vagytok a másik alternatíva. Nem Orbánt szereti az ország, hanem a liberósbolsikat gyűlöli. És nem is minden ok nélkül.

midnight coder 2014.04.08. 06:46:05

Ps. Ez lehet az oka a Jobbik sikerének is. Én Pl. azért szavaztam rájuk, mert kb. biztos voltam benne, hogy Orbánékkal szemben nem nyerhetnek, de reméltem hogy hátha így az MSZP már nem tetszeleghet a legerősebb ellenzéki párt szerepében.

fucsik 2014.04.08. 07:02:43

Már belefáradtam a felvilágosításba. A fenti idézet nem Széchenyitől származik, hanem Surányi Miklós: Egyedül vagyunk c. Széchényi Istvánról írt könyvéből.

rozsé drazsé 2014.04.08. 07:07:13

@kistukesz:
Tesókám! 8:1 az eredmény! Nem a pálya a hibás és nem a bíró, azért mert nem adott meg három bedobást és elnézett egy szögletet. No pláne ne szidjuk a nézőket, mert a csapatuk 8:1-re nyert.

Egervári tisztességes volt. Azonnal lemondott, mert tudta, hogy a 8:1 védhetetlen. Oszt ti meg olvasgassátok miket mond az öszödi böszme, meg a mesterházi. A hatalmas demokraták! A haladók, az országmentők!

Egyetlen egy morálisan helyes döntést még nem hoztak életükben. Úgy meg nehéz a választók bizalmát elnyerni.

A poszt írójának is csak azt tudom mondani, ha elmegy az országból, mint Lali Rókának:
Három kérésem van: Vidd a picsába, vidd a picsába és vidd a picsába! Mármint a rothadt baloldali pártjaidat is.

Mert egyelőre ők akadályozzák a magyar demokratikus politikai rendszer normális működését.

rozsé drazsé 2014.04.08. 07:09:12

@midnight coder:
Valóban! Van közeli rokonom, aki 16 évig SZDSZ, egy alkalommal MSZP és most Jobbik szavazó volt. Utóbbira azért, hogy ezek mind "egy kalap alatt" húzzanak a tetves q anyjukba.

rozsé drazsé 2014.04.08. 07:13:54

@kistukesz:
Istenük valódi arca:
Pajtás! Lehet, hogy Orbán egy gyakorló diktátor? Azonban ha így volna, pont elég ideje lett volna diktatúrát építeni. Jelzem Kun Bélának ez három hét alatt sikerült, Rákosinak, Kádárnak elég volt hozzá néhány hónap. Orbánnak meg négy év se volt elég egy rendes kis diktatúrához. Akkor ez ebben is balfasz? Vagy ti hazudoztok erről (is) ott a baloldalon?

MACISAJT 2014.04.08. 07:20:01

Az 1994-es választás

Magyar Szocialista Párt (MSZP) 1 689 081 31,27% kormánypárt
Szabad Demokraták Szövetsége (SZDSZ) 1 005 766 18,62% kománypárt

Hát, így jött létre a 72%-os parlamenti többség, a demokrácia legnagyobb dicsőségére.
És még csak a Fidesz 2010-es és 2014-es egyéni eredményeit sem ismételték meg:

176 körzet: 173 Fidesz KDNP 2 MSZP Nulla Jobbik 1 Független
illetve
106 körzet : 96 Fidesz KDNP 10 MSZP Nulla Jobbik Nulla LMP

És nem láttam ballibát aki azt akkor kifogásolta volna...

U.I.Ami pedig a sirámaidat illeti, keresd fel kuncze macit, mostanában ráér, hátha adhat egy-két ciántablettát, ami megrövidíti a szenvedéseidet..:)

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.04.08. 07:21:47

A MSZP csicskák azért sírnak olyan nagyon, mert a második helyük is veszélybe került hosszútávon, és győzelmükre esély sincs.

Szerencsére.

Hisz a szociktól nagyobb gazdasági rombolást, ország eladósítást, munkanélküliségi ráta megduplázást nem csinált eddig senki.

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

mufflinca 2014.04.08. 07:33:02

A pökhendi fityesz alatt szálltak el az árak, lett szegénység és munkanélküliség.
De mivel utáljuk a szocikat, szavazzunk viktátorra ismét! Nagyszerű gondolatmenet. Kéjes szenvedéllyel nézem, ahogy végleg szétbaltázza az országot és éhezve fog pityeregni az omladozó stadionjában. Ahogy lepukkantunk 4 év alatt (nem 40!), úgy kb. még 1-2 ciklus és végünk van.

Ad Dio 2014.04.08. 07:34:28

3 napig szabad sírni meg ajvékolni. De aztán remélem előjön a józanság. 4 év sírás és ajvékolás erre a vereségre volt elég. Újabb 4 év jön stílusváltás nélkül? Akkor mi lesz az eredmény '18-ban??? Nem akarom hogy a Jobbik legyen OV kihívója!

Tessenek szépen felállni, leporolni magukat, rendezni a szerelvényt. Hol van a laza, derűs baloldal? Hol van a valóban szolidáris, progresszív baloldal? Miért csak a jajgató hollókat hallják a magyarok??? Nem hallották még hogy több darazsat lehet fogni egy csepp mézzel, mint egy hordó ecettel?

Pipas 2014.04.08. 07:39:35

@mufflinca: "A pökhendi fityesz alatt szálltak el az árak, lett szegénység és munkanélküliség. "

A tények nem nagyon zavarnak, ugye?

Jock Ewing 2014.04.08. 07:50:54

"Az igazság azonban sajnos, akármennyire is szomorú, igazság marad! Amilyen a nemzet, olyan a kormány, és ezért megérdemeljük a következő 4 évet is!"

Féreg ember! Gondolom a 4 főt összehozó dk frakcióval elégedett lennél mi, és akkor az egész ország bölcs és művelt lenne....
Na, pont ezért nem kér a magadfajtából a társadalom. Az, hogy magatokba nézzetek, csöndben maradnátok legalább egy hétig, átgondolnátok, hogy miféle hígfos a ti alternatívátok, amiből nem kértünk, ahhoz ész kellene, ami nektek nincs.
Cserébe van ondó szagú böfögés a vasárnak esti szopásotok után.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.08. 08:08:46

"Baj van az olyan országgal, amelyben az összlakosság arányát tekintve alig egyharmados támogatottsággal rendelkező párt ekkora hatalomra tud szert tenni! Baj van az országgal, mert hagyja ezt."

Ilyen a magyar választási rendszer 1990 óta. A legnagyobb eltérés 1994-ben volt, amikor az MSZP 31 %-kal kapott 54 %-ot.

lagarderlovag 2014.04.08. 08:17:27

minden köcsög libsi meg bolsi meg buzi meg olyan kisebbség aki azt gondolja hogy lehet a többséget terrorizálni szerintem jobban tenné ha eltakarodna az országból...ugy ahogy javasolta kedvencük a feri...el lehet innen menni nyugatra majd rájön hogy ott sem kolbászból lesz a kerítés....a történelem folyamán a magyar nemzet mindig azért szivott mert nagyszámú labanc volt a soraiban...sajna kb a fele.....hazátlan bitang anyagias szemléletű ostoba labancok....ha igy folytatjátok orbán 20 év mulva is elnők lesz..ami persze csak szerintetek katasztrofa...

paráznabillegető 2014.04.08. 08:20:05

jaj, jaj, gyorsan egy zsebkendőt a bloggernek!
aztán ha kitörölted a csipát a pislogódból, vigyázó tekinteted bulgáriára vessed.
lám csak, az is áll még.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.04.08. 08:24:24

Kedves balliberálisok ez vár rátok :)

" Brian: – Ti vagytok a Demokratikus Koalíció?
Reg: – A jó édes anyád!
Brian: – Mi?
Reg: – Méghogy Demokratikus Koalíció! Mi az MSZP vagyunk! Méghogy Demokratikus Koalíció! (nevet)
Brian: – Én is... csatlakozhatnék?
Reg: – Nem, kopj le!
Brian: – Nem akarok ilyet árulni, ez csak egy meló. Ugyanúgy utálom az Orbánt, mint bárki más!
Judit: – Ez biztos?
Brian: – Ó, holtbiztos! Régóta utálom az Orbánt.
Reg: – Figyelj! Ha csatlakozni akarsz a mozgalomhoz, tényleg utálnod kell az Orbánt.
Brian: – Utálom!
Reg: – Igen, és mennyire?
Brian: – Nagyon!
Reg: – Fel vagy véve. Figyelj! Egy valamit utálunk jobban a rómaiaknál, azt a büdös Demokratikus Koalíció!
Francis: – És az Együtt 2014-et is!
Stan: – És az MSZP-t. Az MSZP-t. Köpködők!
Reg: – Mi vagyunk az MSZP!
Stan: – Ó. Azt hittem, mi az MLP vagyunk.
Reg: – MSZP!
Francis: – És mi van most az MLP-vel, Reg?
Reg: – Ott ücsörög"

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.04.08. 08:27:57

Hát igen, az előző átiratban maradt eredeti is...No, nem baj... :D

Jazo 2014.04.08. 08:28:32

Én a Jobbik-ra szavaztam. Nem azért mert (ultra)nacionalista párt, hanem annak ellenére. Hogy miért rájuk szavaztam?

4 éve a Fideszre szavaztam és hátba szúrták az országot. Olyat tettek amit a rendszerváltás óta még senki sem, visszavitték az országot az egypárt rendszer felé. Ma nem demokráciában élünk, hanem diktatúrában. Alig különbözik az ország Ukrajnától, mind politikailag, mind gazdaságilag. Már saját oligarcháink is vannak. Megy a célzott államosítás, mindent elvesznek amit akarnak. Legyen az komplett iparág, az emberek magánnyugdíja, vagy csak 1-1 jól működő vállalkozás. Borítékolható, hogy az alkohol és gyógyszerárusítás is újraosztásra kerül hamarosan. A Fideszre többet nem szavazok.

A balos banda már korábban leírta magát nálam. Rájuk csak akkor szavazok, ha eltűnik onnan az összes olyan politikus, aki a rendszerváltás óta valaha is parlamentbe került tőlük. Nekik is az a bajuk, mint az országnak. A rendszerváltás puha volt, így a régi elvtársak gond nélkül átmentették magukat a következő rendszerbe, felelősségre vonás nélkül. Kellene egy olyan demokrata párt akiket semmilyen módon nem lehet ezekhez kötni.

Az LMP-vel annyi a bajom, hogy egyrészt elég hamar bemutatták anno, hogy az ő politikájuk sem másabb mint a többieké, másrészt fogalmuk sincs arról, hogy mi a vidéki Magyarország problémája.

Ezért maradt számomra a Jobbik az egyetlen választás. Nem azért mert sok mindenben egyetértek velük, hanem mert ők maradtak mint a legkisebb rossz. A szélsőséges pártok mindig a gazdasági válságok alatt erősödnek meg, így borítékolható, hogy a következő négy évben tovább fog erősödni a Jobbik is, mivel a Fidesz céljai között a gazdaság rendbetétele másodlagos az ország szétrablása mellett. Tovább folytatódik a tőke kiűzése az országból, bezárjuk a kaput nyugat felé, az EU-ból nem kilépünk hanem kidobnak minket, a fidesz új kedvence Oroszország lassan amúgy is a szomszédunk lesz. Már a spájzban vannak, ideje felmelegíteni a "régi barátságot", de azért fura hogy ezt a Fidesz teszi meg önként és dalolva.

Kivlov 2014.04.08. 08:32:41

"az összlakosság arányát tekintve alig egyharmados támogatottsággal rendelkező párt ekkora hatalomra tud szert tenni"

Mi köze ehhez a lakosságszámnak? Semmi. El kell menni szavazni a 8 millió jogosultnak, utána lehet pampogni.

Netuddki. 2014.04.08. 08:40:09

Lapozzunk! Hogyan áll a rogán vagyonosodási vizsgálata?

Netuddki. 2014.04.08. 08:42:08

@jobbdemokrata: Fideszes balfasz a Brian életét inkább NE vegye a szájára! Csak szóltam. Te kis fikusz kukisz, te...

Pipas 2014.04.08. 08:58:15

@Jazo: "Olyat tettek amit a rendszerváltás óta még senki sem, visszavitték az országot az egypárt rendszer felé. "

Jah, azért ért mellközépig a szavazócédula vasárnap, mert csak egy párt volt rajta, mi? Csak egyedül a ballibek rubrikájában öt párt volt. :D

nnnnnnnn 2014.04.08. 09:05:26

mszp-s bloggernek nem tetszik a választási eredmény úgyérzem :D

LordArtist 2014.04.08. 09:14:23

Kiegészítés a bejegyzéshez!

Az a baj ezzel az országgal, hogy, ha valaki nem ért egyet a Fidesz-el, akkor rögtön az MSZP-vel azonosítják, vagy pedig fordítva! Az a baj ezzel az országgal, hogy még mindig az elmúlt 24 év legnagyobb kártevőiben tudnak gondolkodni!

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.04.08. 09:18:37

@OkoskaTo:rp: Aki lemarad kimarad. Aki nem szavazott, az engedte, hogy mások döntsék el az ország sorsát. Nem lehet arra, hivatkozni, hogy a fidesznek csak 1/4-es a támogatottsága. Ez egész egyszerűen közröhej. Aki nem ment el ne pofázzon. Ez nem észak-korea, ahol kötelező a választási részvétel. Bár lehet, hogy a poszt-tolónak az a minta.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.04.08. 09:21:24

@kistukesz: "Leginkább téged sajnállak Magyarország! Remélem, túléled a fidesz korszakot?!"

sztem te inkább magadat sajnálod, csak másra kivetíted.

alapos 2014.04.08. 09:28:13

@kistukesz: Mi a bajod öreg?
Az, hogy a bal oldalnak nem volt esélye, az nem a választási rendszeren múlott, hanem azokon a politikusokon, akiktől heveny hányingere támad minden jóérzésű embernek. Hogy értsd: Gyurcsányra, Bajnaira, Fodorra, Szekeresre, sorolhatnám, gondolok. Szavazók nélkül nem lehet választást nyerni.

Ha lett volna komoly alternatíva, akkor bárki nyerhet! Nem hinném, hogy akarod érteni, csak szajkózd tovább a hülyeséged.

(És írom ezt úgy, hogy a fidesztől nekem ugyanolyan hányingerem van, mint a balosoktól)

alapos 2014.04.08. 09:30:01

@kovi1970: "Fideszes balfasz a Brian életét inkább NE vegye a szájára! Csak szóltam. Te kis fikusz kukisz, te... "

Na ez tényleg demokratikus hozzászólás volt! Megtiltod neki, vagy mi?

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.04.08. 09:55:01

Történt, hogy 1994-ben, két párt összefogott, és a szavazatok 49,89%-val, kényelmes, 72%-os többséget szerzett a parlamentben...Sírtatok?

2014.04.08. 10:06:36

Az, hogy Mesterházyék nem tudtak négy év alatt egy MSZMP-MSZP mentes új baloldali platformot létrehozni, hanem visszanyúltak a régi receptért, nos az bosszulta meg magát a mostani választáson. Amennyiben erre ezen vereség után sem jönnek rá, az 2018-ban a teljes bukást fogja hozni. Kicsit elnézték a naptárt, nem 1994 hanem 2014 van.

kistukesz 2014.04.08. 10:07:23

A reagálásokból azt tudom leszűrni, hogy a fidesz agymosás tökéletesen működik.

"Magyarország jobban teljesít"
"rezsicsökkentés"

Büntetésből, hogy nem gondolkoztok leíratnám veletek a fenti jelmondatokat pár milliószor.

Remélem még időben felébredtek, mielőtt vége lesz ennek az országnak.

Egyébként csak gratulálni tudok a fideszes "Goebbels -nek).
Bár könnyű dolga van ennyi önálló gondolkodásra képtelennel országban.

Fulek 2014.04.08. 10:08:40

@Niebur: csalás, csalás, csalás, csalás.... na mi van beakadt a lemez, én inkább úgy gondolom, a hiteltelen vezetőitek miatt buktatok..., aki még csak nem is úri emberek, és már külföldön panaszkodnak...
@mufflinca: Öccsém, most már valami mást is írhatnál, mert a valóságban, inkább a saját házatok táján kellene keresgélned...

Fulek 2014.04.08. 10:09:17

@kistukesz: simon gábor, simon gábor,.... na folytasd még jó sokat...

2014.04.08. 10:29:54

Ez az egyharmad-kétharmad nyilvánvalóan hülyeség, aki nem szavazott az nem számít.
Hogy miért nyert annyi egyéniben a fidesz az jó kérdés, de azt ugye egyéninek hívják vagyis ott nem csak a pártpreferencia számít. Nem kellene keverni a dolgokat.
Ha mindenhol csak egyéni jelöltek lennének minél kevesebb pártszínezékkel, az lenne a legkorrektebb, csak megvalósíthatatlan. Az alternatíva amit úgy tűnik ti szeretnétek, az a csak listás szavazás, viszont annak sok köze nincs a demokráciához.
A nagy bal összeborulás engem nem győzött meg abszolút, nem is csodálkozom az eredményükön. Kb annyira gyenge volt mint ez a poszt. Ha Gyurcsányt kiraknák, esetleg Mesterházy megújítaná az mszp-t (amire szerintem nem képes) akkor talán. De legfőbb ideje lenne elkezdeni. Ha 1-2 éven belül nem teszik rendbe a dolgokat akkor a 18-as is esélytelen.

aleb19 2014.04.08. 10:39:08

en egy a nyugati demokraciat csak nemreg /kb 375 eve/ gyakorlo orszagban elek- ANGLIA- ahol kb 90% tobbseget szerzett volna a viktator hasonlo tamogatottsaggal, mondtam is az angol munkatarsaimnak, hogy tanulniuk kene tobb demokraciat a maszopos-szadeszes ifjukomunistaktol mert kulonben nagy baj lesz es lemaradnak mint a borravalo a nagyondemokrata liberalfasisztak szerint

kistukesz 2014.04.08. 11:13:40

@Fulek:

Nem írok neveket, jól érted, neveket, többesszámban akiknek az általad említettnél furcsább bevallásaik vannak.
Egyébként még egyik sincs előzetesben. Számodra ez nem érdekes?
Igen, ez a jelenlegi hatalom demokráciája.
Részemről befejezem, mert tapasztalatból tudom, hogy nem lehet gondolkodásra bírni azt, aki nem akar gondolkodni.

eßemfaßom meg áll 2014.04.08. 11:20:13

A trégi bejáratott ballib blogok nem sírnak elég jól, hogy fel kell tolni a címlapra egy ilyen 3 hetes 3 posztos siratóasszonyt?

eßemfaßom meg áll 2014.04.08. 11:22:46

@LordArtist: Tudjuk, te (is)egy pártoktól és politikától független, csak az országért aggódó demokrata vagy mint az összes többi ballib siránkozó.

eßemfaßom meg áll 2014.04.08. 11:24:39

Egyébként ilyen ez a fránya választási rendszer, volt olyan amikor az mszp-szdsz 2,6M szavazó támogatásával 72%-os többséget kapott.

eßemfaßom meg áll 2014.04.08. 11:29:44

@mufflinca: "A pökhendi fityesz alatt szálltak el az árak, lett szegénység és munkanélküliség."

Nem tudom feltünt-e de ezt a kampányhazugságot nem sikerült megetetnetek a választókkal mert azok a saját szemüknek hiszenek nem nektek. Kicsit okosabb propagandista ezután mással próbálkozna, csak a nagyonhülyék folytatják a bukott módszerrel. Igen, ezzel arra utalok, hogy te nagyonhülye.

eßemfaßom meg áll 2014.04.08. 11:33:21

@Jazo: "Olyat tettek amit a rendszerváltás óta még senki sem, visszavitték az országot az egypárt rendszer felé."

Akkor valamit nagyon szarul csináltak mert bent van a Parlamentben 9 párt

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2014.04.08. 11:34:11

@Jazo:

"visszavitték az országot az egypárt rendszer felé"

Tényleg? Egypárt rendszerben szavazhattál volna a Jobbikra?

"Ma nem demokráciában élünk, hanem diktatúrában."

Szerinted ezt leírhatnád diktatúrában? Nehogy azt hidd, hogy a vélt internetes névtelenséged véd csak meg.

"Alig különbözik az ország Ukrajnától, mind politikailag, mind gazdaságilag"

Ezt komolyan írod? Szerinted Ukrajna csapolja a magyar földgáz szállítmányt, vagy Magyarország az ukránt?

"Megy a célzott államosítás, mindent elvesznek amit akarnak"

Midet vettek el? Semmit nem államosítottak. Max felvásároltak. Ez a piacon amúgy bevett szokás.

" az emberek magánnyugdíja"

Egy, azaz 1 darab aláírásodba került, és megtarthattad.

"Tovább folytatódik a tőke kiűzése az országból"

Mintha pont nyílt volna 2 új autógyár...

" ideje felmelegíteni a "régi barátságot""

Üzletben nincs barátság. Ideje megtanulni 2x évvel a rendszerváltás után.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2014.04.08. 11:36:08

@LordArtist: Az a baj ezzel az országgal, hogy aki elmegy szavazni az csak ELVAKULT XY szavazó lehet.

"így hát egy se ment oda,
meg is szűnt az iskola!"

Mercel 2014.04.08. 11:36:32

Azért megnéztem volna, hogy mit kezdett volna a baloldalnak hívott genszterbanda azzal a szörnyű építménnyel amit a fidesz hagyott volna hátra..
Három napig nagy lenne a hejjehujja aztán rémes kapkodás, végeláthatatlan parlamenti csaták - és mindenki tudja, hogy milyen ellenzék volt a fidesz.

Szívemből utálom a fideszt, (De az mszp-t is) úgyhogy az egyetlen probléma az ha megint kétharmad lesz.

Egyék meg amit főztek, legyen meg az ő "elmútnyócévük" is, dögöljenek bele politikailag abba amit kavartak. Bele fognak. Ha lesz egy kis szerencsém láthatom még a tévében ahogy szeretett vezérünkre ráhegesztik a zárkaajtót.

Felesleges sírni mert nem volt senki aki a helyükbe léphetett volna.
Egy még a választások közben is egymást maró mszp-s banda? A náci jobbik? A létnek is örülő LMP? Vagy valamelyik kamupárt?

Ugyan már. Ki kell bírni még 4 évet addig talán összeáll egy olyan politikai erő amelyik nem csak a fideszt, de az mszp-t is elküldheti a halálba. Meg a náci jobbikot ami egy békésebb országban még a parlamentbe sem kerülhetne be. Ők a problémákból élnek és nem a megoldás.

"Frigyes"

Ui. Ivo Sanader Horvát miniszterelnök most kisebb dolgokért kapott 9 évet mint a mi orbánunk.
Úgyhogy van remény csak még várni kell:)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.04.08. 12:19:13

@Gáborom: Légy szíves most gyorsban sorolj fel olyan szocikat, akik egy korosztályban vannak a Fideszes volt kommunistákkal. Mert gondolkozz el ezen a névsoron már egy kicsit, ha még megy. Pintér Sándor, Martonyi János, Hoffman Rózsa, Kövér László, Orbán Viktor, Matolcsy György. Az előbb felsoroltaknál egytől egyig fiatalabbak a szocik, az Együtt-PM és minden más baloldali és liberális csoportosulás tagjai. Lassan már nevetséges, hogy a Fidesz nevezi magát Fiatal Demokraták Szövetségének, amikor tagjai lassan elérik a nyugdíjkorhatárt. Nem ciki ez egy kicsit?
A választásokról az EBESZ is megírt, hogy egyenlőtlen feltételekkel került lebonyolításra. Ugye te sem hiszed, hogy a Fidesz a fair play szellemében csinált bármit is.

eßemfaßom meg áll 2014.04.08. 12:29:16

@The Lonewolf: a fidesz közel 2 évtizede (1995 óta) nem nevezi magát Fiatal Demokraták Szövettségének.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.04.08. 12:59:37

Pedig a nevükben ez van! Vagy csak én emlékszem rosszul?

Niebur 2014.04.08. 17:15:47

@Fulek: Nem, elég csak egyszer leírni.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.04.08. 19:23:05

@eßemfaßom meg áll: Akkor lassan írom, hogy te is megértsd Fidesz = Fiatal Demokraták Szövetsége. Akármit is raktak köré az alap ming a mai napig ez.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.04.17. 15:19:54

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): Igen, de ha latin, akkor az írásmódja is latinos "fides". Akkor elhinném, hogy a latin hűség szóra akartak asszociálni. Így nem, vagy csak abban az értelemben, hogy rablóhűség, vagyis védik egymást a rablók.
süti beállítások módosítása